Romeo i Julia 3D nagłośnienie


Wspólnie z firmami  ATT Audiotechnika  zapewniliśmy nagłośnienie w Fosie Staromiejskiej w Toruniu podczas premiery musicalu „ROMEO i JULIA 3D” w dniach 4-6.08.2017r

Był to spektakularny, pierwszy na świecie musical plenerowy na wodzie, z użyciem technologii 3D, zrealizowany przez Studio Buffo, Platige Image oraz Waterconcept. Fotorelację można zneleźć tutaj

Aby uzyskać równomierne pokrycie dźwiękiem na całej długości audytorium, system nagłośnieniowy podzielony został na 3 strefy (28m główna oraz dwie strefy dodatkowe po 24m), a jego ustawienie zoptymalizowane podczas symulacji i pomiarów akustycznych.

audytorium

 

 

 

 

 

 

 

 

 

symulacje

 

 

 

 

 

Łącznie użyliśmy 28 modułów systemu POLAUDIO SLA-112, 10 sztuk monitorów POLAUDIO MP-115 CX- ND oraz 12 subbasów T-121 w systemie end-fired.

System główny, składał się z 6 modułów SLA-112 na stronę, i napędzany był przez wzmacniacz POWERSOFT X-8. Kolumny subbasowe napędzane były trzema końcówkami firmy SAE model PCM-2.

system główny

 

 

 

 

 

 

21743635_1409993282381365_3213341172164412924_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fot.1 System Główny

 

Kolumny  zapewniające nagłośnienie stref dodatkowych zawieszone zostały na statywach windowych FANTEK oraz składały się z 4 modułów SLA-112 na stronę i napędzane były wzmacniaczami PROEL HPX6000. Końcówki te sterowane były procesorami POLAUDIO DPS-48 z dedykowanymi presetami przygotowanymi przez firmę POLAUDIO. Dla zapewnienia najwyższej jakości dźwięku, do procesorów trafiał sygnał cyforowy AES/EBU.

Strefy

 

 

 

 

 

 

Fot.2 Wieże dogłośnieniowe

 

Do nagłośnienia sceny na potrzeby występujących aktorów, użyto 8 szt kolumn POLAUDIO MP-115 CX ND umieszczonych na 4m statywach windowych . Monitory napędzane były końcówkami POWERSOFT M50Q

monitory

 

 

 

 

 

 

 

Fot.3 Monitory POLAUDIO MP-115 500 CX ND do nagłośnienia sceny

 

Frontfill stereo, składał się z 2 kolumn POLAUDIO MP-115 CX ND

Konsoleta główna – została wybrana SOUNDCRAFT VI2000 ze względu na wygodę obsługi, jakość dźwięku oraz na obecność interfejsu DANTE.

VI

 

 

 

 

 

 

Fot.4 Stanowisko realizacji FOH wraz z mikserem Soundcraft VI2000

 

Na potrzeby artystów użyto 5 podwójnych systemów SHURE UR/ UR+ oraz 2 bezprzewodowych ULX-D.

mikroporty

 

 

 

 

 

 

 

Fot.5 Użyte systemy bezprzewodowe

 

PROJEKT SYSTEMU, SYMULACJE:  Arkadiusz Sobierajski
STROJENIE SYSTEMU, KONFIGURACJA: Nikodem Łuszczak
TECHNIKA: Kamil Karasiewicz

REALIZACJA DŹWIĘKU: Jakub Nowakowski, Bartosz Szkiełkowski

MIKROPORTY:  Andrzej Chruściel

WSPÓŁPRACA :  AVIS Brodnica Wiesław Mierzyński